vineri, 16 iulie 2010

Cuvinte mici...


Trenul gonea umpland linistea apusului cu zgomotul sau ritmic. Numai ce iesise din defileu si orizontul s-a deschis permitand orintre dealurile lenese o splendida panorama a apusului. Cat de mare si rosu poate sa fie uneori soarele! Priveam cu indrazneala... scrutam fiecare detaliu cu optimismul omului tanar care are convingerea ca orice este posibil. Tineam in mana dreapta ceea ce atunci era intreaga mea lume. Era frumos si vesnic. Venise momentul... si am promis... cu privirea spre regizorul spectacolului din care deja faceam parte am rostit cu vocea gandului lucruri mari, lucruri posibile si minunate... viata mea capata sens si se inobila. Cavalerul mic devenea unul mare, real... ... Acum... mai aud ceva din muzica trenului si uneori simt mirosul de fier ruginit al vagonului... mi-a ramas promisiunea... inca mi-o tin desi este imposibila... sunt doar un Don Quijote, dar mai fericit decat cei pentru care vorbele sunt spuse doar pentru frumusetea si mirajul lor. Aud: eu nu am incredere in nimeni!... ca si cum ar fi ceva admirabil aici... e atat de simplu sa nu ai incredere si nici sa o pretinzi mai departe... ai dreptul la o abundenta de vorbe goale iar a uita si ignora intregesc firescul adeseori spoit cu stil si eleganta... cuvintele devin mici, goale, fara valoare pe masura acelora ce le spun... spuse de oameni... dar cui?...

3 comentarii:

  1. Behind the small words I always found deep feelings! we are made to live by unknown,we travel without knowing if it's the right way. But this is normality...and we should always trust our life path,which is a goal,not just a random or simply an event! Now... I could try and fix this all by myself but I know I’ll turn out better if you help...

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare dintre noi, mai mult sau mai putin am iubit sau am fost iubiti!
    Daca am percepe iubirea asa precum o fac copiii, am trai-o mult mai intens.
    Cu acest prilej vreau doar sa amintesc doar de copilasul de 6 ani care spunea:

    'If you want to learn to love better , you should start with a friend who you hate , '
    Nikka - age 6
    (we need a few million more Nikka's on this planet)

    Profund simtamant, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pastreaza in suflet doar clipele minunate si lucrurile positive .. nu stim niciodata cat de adevarate au fost dar daca nu ar fi existat nu puteai sa cunosti intensitatea lor..sunt sigura ca trenul se va opri in postul sigur pentru tine.

    RăspundețiȘtergere